کد خبر: ۲۱۵۸۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان، کمی ابری تا نیمه‌ابری گاهی وزش باد شدید و خیزش موقتی گرد و خاک در بخش‌های جنوبی و غربی استان و کاهش دما تا فردا (اول آبان ماه) پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی پنج روز آینده، آسمان کمی ابری تا نیمه‌ابری همراه با وزش باد و رگبار پراکنده و در ارتفاعات نیمه‌ابری تا ابری گاهی با رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

در این مدت گاهی وزش باد شدید و در پاره‌ای نقاط به‌ویژه بخش‌های جنوبی و غربی استان، خیزش موقتی گردوخاک مورد انتظار است.

از امشب(۳۰ مهرماه) تا روز یکشنبه( ۱آبان ماه) کاهش دما، روز دوشنبه(۲ آبان ماه) افزایش نسبی دما و طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه(۳ و ۴ مهرماه) کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۲۹ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( اول ابان ماه) نیمه‌ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید و گرد و خاک و گاهی بارش پراکنده با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد خواهد بود. ‌دوشنبه (۲ آبان ماه) نیز هوای کمی ابری تا نیمه‌ابری و گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک و در بعد از ظهر بارش پراکنده و احتمال رعد و برق با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار